תקנון

תקנון האתר

  1. 1.      הגדרות

"החברה" או "הפרדסן"- מסיק זית בע"מ, ח.פ. 514803576;

"האתר"- www.hapardesan.co.il;

"משתמש"- כל אדם לרבות תאגיד, הרשאי להשתמש באתר, לגלוש בו ולבצע פעולות במסגרתו, הכל בכפוף למילוי התנאים המפורטים בתקנון;

"המוצרים"- פירות וירקות, עשבי תיבול, דבש, מוצרי מזון שונים וכל המוצרים המוצעים למכירה באתר;

"פעולה"- כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות גלישה באתר ורכישת מוצרים המוצעים בו למכירה.

"עסקה"- מכירת המוצרים המוצעים למכירה באתר.

  1. 2.      כללי

        2.1.   תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החברה לכל דבר ועניין. השימוש באתר וביצוע פעולה או עסקה בו כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. מובהר, כי גלישה באתר וביצוע פעולה או עסקה באתר, מהווה הסכמה של המשתמש להוראות התקנון ורואים במשתמש באתר כמי שקרא אותן. אם המשתמש אינו מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. יודגש, כי המשתמש מצהיר, כי הנו מודע ומסכים להוראות תקנון האתר ולכללי השימוש בו ומקבלם ללא סייג, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל דרישה, טענה ו/או תביעה כנגד החברה, בעליה, בעלי המניות שלה, עובדיה, האתר, בעלי האתר, מפעילי האתר ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על-פי תקנון זה. המשתמש מתבקש לקרוא היטב את התקנון עובר לגלישה באתר ולביצוע כל פעולה או עסקה בו.

        2.2.   אתר החברה הינו אתר המצוי ברשת האינטרנט המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים על-ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט, הנמצא בבעלות החברה ומנוהל ומופעל על-ידה ו/או על-ידי מי מטעמה.

        2.3.   החברה רשאית להפסיק את פעילות האתר בכל עת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש. כמו כן, רשאית החברה להסיר את האתר לחלוטין מרשת האינטרנט ו/או לחסום את הגישה אליו, כולו או חלקו. הורדה ו/או חסימה כאמור עשויה להיות מלווה במחיקת מלוא המידע האצור בו.

        2.4.   החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או את האפשרות לבצע פעולות באתר ו/או לבטל כל פעולה או עסקה של משתמש באתר שהתנהגותו אינה הולמת ו/או שאינה ראויה ו/או חורגת מהאמור בתקנון ו/או מעלה חשש בדבר ניסיון לפגוע בפעילותו התקינה של האתר.

        2.5.   תקנון זה ותנאיו ניתנים לשינוי, מחיקה, הוספה ו/או עדכון בכל עת על-ידי החברה, על-פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. על המשתמש להתעדכן בתקנון מעת לעת על מנת לבדוק את התנאים החלים עליו באותה עת שכן אלו מחייבים אותו, במיוחד לפני כל שימוש וגלישה באתר וביצוע פעולה או עסקה בו. הגרסה המופיעה באתר בכל עת היא הקובעת באותה עת לכל שימוש באתר ו/או ביצוע פעולה או עסקה. ככל שהמשתמש אינו מסכים לתקנון, לתנאיו ו/או לשינויים שנעשו בו, עליו להימנע מלהמשיך לגלוש באתר ולבצע בו פעולות.

        2.6.   בכל מקרה של סתירה או אי התאמה, מכל מין וסוג שהוא, בין תוכן האתר לבין הוראות תקנון זה, יגברו ויחולו הוראות התקנון. 

        2.7.   האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר הכוונה גם לנקבה במשמע, ולהפך.

        2.8.   הוראות התקנון חלות גם על גלישה ו/או שימוש באתר וביצוע כל פעולה או עסקה בו באמצעות כל מחשב ו/או מכשיר תקשורת אחר לרבות מכשירים ניידים, מחשבים נישאים, מחשבי לוח וכיו"ב.

        2.9.   כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

  1. 3.      מי רשאי לבצע פעולות באתר

        3.1.   רשאי לגלוש באתר ולבצע בו פעולות כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן ובכפוף לתנאי תקנון זה:

3.1.1.    המשתמש הינו מעל גיל 18 או הינו גוף משפטי המאוגד והרשום כדין בישראל, והכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות לרבות רכישה של המוצרים המוצעים באתר;

3.1.2.    במידה שהמשתמש הינו קטין (מתחת לגיל 18) או שאינו רשאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, נדרש הוא לידע את הוריו ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלו ("האפוטרופוס") בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעולה באתר. על האפוטרופוס חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לבצע פעולות באתר ו/או לגלוש בו, בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים על מנת שתעשה על-פי תנאיו. כל פעילות באתר אשר תבוצע על-ידי קטינים מהווה הסכמה של האפוטרופוס והקטינים לאמור בתנאי התקנון. במידה שהמשתמש אינו רשאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו ואת פעולותיו באתר כאילו קיבל את אישור האפוטרופוס. יחד עם זאת, כל פעולה או עסקה באתר שהתבצעה על-ידי מי שאינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס כאמור, לא תחייב את החברה;

3.1.3.    המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או גוף משפטי המאוגד והרשום כדין בישראל או תייר הנמצא כדין בישראל;

3.1.4.    המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף שהונפק על-ידי אחת מחברות האשראי המורשות בישראל;

3.1.5.    המשתמש הינו בעל כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת מגורים או כתובת פיזית אחרת בישראל, לאספקה של המוצרים.

        3.2.   החברה רשאית למנוע ממשתמש מלעשות שימוש באתר ו/או לבצע בו פעולות מכל סיבה שהיא לרבות בגין כל אחד מהמקרים הבאים:

3.2.1.    המשתמש הפר תנאי מתנאי התקנון;

3.2.2.    המשתמש מתגורר באזור אליו החברה או חברת המשלוחים לא מבצעות משלוחים;

3.2.3.    המשתמש מסר בעת ההרשמה לאתר, בעת ביצוע הזמנה ו/או בכל שלב אחר בו התבקש למסור פרטים, פרטים שגויים במתכוון;

3.2.4.    המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה או בפעילותו התקינה של האתר.

3.2.5.    בכוונת המשתמש למכור את המוצר שרכש באתר לצד שלישי ו/או לסחור בו.

        3.3.   החברה תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, להתנות אספקת המוצר למשתמש בחתימת בעל כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה על אישור אספקה, לאחר זיהויו באמצעות תעודת זהות או תעודה מתאימה אחרת במעמד האספקה ובהצגת כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה וכן בהצגת חשבונית ו/או מספר אישור הזמנה, כפי שיתקבלו ממערכת ההזמנות של האתר.

  1. 4.      המוצרים המוצעים למכירה באתר

        4.1.   באתר קיימת זירת מכירות המציעה למשתמש מוצרים איכותיים ממיטב היצרנים והחקלאים בארץ, אשר נבחרו בקפידה על-ידי החברה ומשווקים על-ידה, במסגרתה תתבצענה רכישות של אותם מוצרים. מוצרים הנמכרים דרך האתר, מוצעים למשתמש לרכישה במחיר הנקוב בו במועד ביצוע העסקה וזהו המחיר הקובע. החברה איננה היצרנית של המוצרים באתר.  

        4.2.   החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המוצרים ואת מחירם בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת. לעתים חלק מהמחירים באתר הם מחירים בלעדיים לאתר ורלוונטיים אך ורק לרוכשים באמצעותו ואלו אינם תואמים את מחירי המוצרים בחנויות החברה ועמדות המכירה הפיזיות. מחירי המוצרים באתר אינם כוללים דמי משלוח ואלו מתווספים בסיום הליך הרכישה, הכל אלא אם צוין אחרת, ובהתאם לסוג המוצר, מאפייני ההזמנה, מקום האספקה, דרך האספקה שבחר המשתמש ולמדיניות המשלוחים של החברה ו/או חברת המשלוחים.    

        4.3.   החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לספק למשתמש באתר את מרבית המידע הנדרש לצורך קבלת החלטה לגבי ביצוע עסקה באתר. מובהר, כי תמונות המוצרים באתר הן להמחשה בלבד וייתכנו שינויים בין התמונות המופיעות באתר (לרבות הפרשי גוונים וצבעים ופרטי המוצרים) ובין המוצרים שיסופקו בפועל, אשר נובעים, בין היתר, מן העובדה כי המוצרים מצולמים ומוצגים על גבי מסכים. כמו כן, במקרה של פער או הבדל בין התמונה לבין המפרט בדף המוצר (כהגדרתו מטה), יגבר התיאור בדף המוצר ו/או באתר על התיאור הנשקף מהתמונה.

        4.4.   כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ בשיעורו כדין, אלא אם צוין אחרת במפורש.

        4.5.   במקרה שמוצר מצוין באתר במחיר לא נכון בשל טעות סופר או טעות במידע על המחירים שקיבלה החברה מספקיה, תהיה לחברה זכות לסרב למלא הזמנה או לבטל עסקה שבוצעה במחיר לא נכון. לחברה קיימת זכות לסרב למלא הזמנה כאמור או לבטלה גם אם העסקה כבר אושרה וכרטיס האשראי של המשתמש חויב. ככל שכרטיס האשראי חויב עבור העסקה וזו בוטלה, יקבל המשתמש זיכוי לחשבון כרטיס האשראי בסכום שחויב.

        4.6.   החברה תעדכן את האתר כאשר מוצר אזל מהמלאי אולם ייתכנו מקרים בהם יתבצע מספר רב של רכישות באתר בזמן קצר והנתונים אודות המלאי לא יתעדכנו באופן מידי אלא זמן מה לאחר מכן. ככל שבוצעה הזמנה ולאחר מכן התברר, כי המוצרים שהוזמנו אזלו מהמלאי מכל סיבה שהיא, תודיע על כך החברה למשתמש ותאפשר לו לבחור מוצר חלופי שווה ערך (ככל שקיים) או מוצר אחר (בזיכוי/בתוספת תשלום עבור ההפרש בין מחירי המוצרים), להמתין לחידוש המלאי או לבטל את העסקה. בנוסף, במקרה כזה, רשאית החברה לבטל את העסקה או חלק ממנה ולזכות את המשתמש, ככל שחויב, ולא תהיה לו כל דרישה, טענה ו/או תביעה כנגד החברה בשל כך.  

  1. 5.      רכישה באתר

        5.1.   האתר מאפשר, בין היתר, בחירה ורכישה של מוצרים מבין המוצרים המופיעים באתר, באופן קל, נח ומהיר ובמחירים אטרקטיביים. המשתמש רשאי לרכוש כל מוצר המוצע למכירה באתר.

        5.2.   עבור כל מוצר המוצע למכירה באתר מוצג "דף מוצר", המציג את המוצר המוצע למכירה, מאפייניו ומחירו ("דף מוצר"). החברה רשאית לעדכן את דף המוצר מעת לעת, להוסיף או להחסיר פרטים, להסיר מוצרים שאזלו מן המלאי וכן לעדכן ו/או לשנות את מחירי המוצרים, ללא הודעה מוקדמת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי.

        5.3.   על מנת לבצע הזמנה של מוצר יש תחילה לבחור את המוצר וכן פרטים נוספים ככל שהדבר נדרש (כמות- במוצרים שאינם שקילים במכפלות של 1 לפי יחידה או מארז, משקל- בפריטים שקילים במכפלות של 0.5 או 1 לפי ק"ג). לאחר בחירת המוצר ומאפייניו יש להוסיפו לסל הקניות ולהמשיך בבחירת מוצרים נוספים או לעבור ישירות לטופס ההזמנה ולתשלום. לאחר מכן יוצגו פרטי ההזמנה ועל המשתמש להקליד את הפרטים הבאים: שם ושם משפחה, תעודת זהות, שם העסק ומספר ע.מ./ח.פ. (ככל שרלוונטי), מספר טלפון או מכשיר נייד של המשתמש, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת לאספקת ההזמנה והערות להזמנה. לאחר מכן, יש לבחור את אופן האספקה וכן למלא את פרטי כרטיס אשראי ("טופס הזמנה"). על מנת שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירה והקלדה של הפרטים הנכונים והמדויקים שאם לא כן, לא תוכל החברה להשלים את ההזמנה ולהבטיח את ביצועה. יובהר, כי המידע שיוקלד על-ידי המשתמש באתר לרבות מילוי כתובת הדואר האלקטרוני ו/או מספרי טלפון נייד ו/או נייח במקום המיועד לכך באתר, ישמש, בין היתר, לשליחת דואר אלקטרוני ו/או מסרונים ו/או התקשרות טלפונית וכיוצ"ב בנוגע למבצעים מיוחדים או עדכונים של החברה, זאת לאחר קבלת אישור לכך על-ידי המשתמש, הכל בכפוף למדיניות הפרטיות בתקנון.  

        5.4.   חיוב המשתמש בגין העסקה יתבצע באמצעות כרטיס האשראי מיד עם סיום פעולת הזמנה. לאחר סיום פעולת ההזמנה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה על-ידי חברת האשראי, תינתן הודעה מתאימה, כי העסקה אושרה. יודגש, כי העסקה תשתכלל רק לאחר שהחברה תקבל אישור מאת חברת האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנוהלי העבודה הקיימים בינה לבין החברה. במקרה בו לא אושרה העסקה על-ידי חברת האשראי יקבל המשתמש הודעה מתאימה. במקרה זה, על מנת להשלים את העסקה, יידרש מהמשתמש ליצור קשר טלפוני עם החברה לצורך הסדרת התשלום וקבלת אישור מאת חברת האשראי לביצוע העסקה. ככל שהמשתמש לא יצור קשר עם החברה בתוך 48 שעות ממועד קבלת הודעה כאמור ו/או ככל שלא יתקבל אישור מחברת האשראי, תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה.      

        5.5.   לאחר ביצוע העסקה ואישורה על-ידי חברת האשראי תירשם העסקה במחשבי החברה ויישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצועה בתוך 72 שעות מהשלמתה. יודגש, כי משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע העסקה ואינו מחייב את החברה. יצוין, כי חשבונית עבור העסקה תצורף למשלוח, זאת לאחר שקילה מדויקת של המוצרים שהוזמנו וחיוב האשראי בסכום הסופי של העסקה בהתאם.

        5.6.   במקרה שבו לא תוכל החברה לעמוד בהזמנה כפי שהוזמנה מכל סיבה שהיא, אף אם הוזמנה בהתאם להוראות באתר, לא תבוצע ההזמנה ולא יגבה כל תשלום מהמשתמש. השלמת העסקה מותנית גם בכך שהמוצרים המבוקשים קיימים במלאי בעת השלמת הליך ההזמנה. במקרה שהחברה לא תוכל לעמוד בהזמנה ו/או שמוצר אזל מן המלאי ו/או שקיימת בעיה כלשהי באספקתו, תהיה החברה רשאית להודיע למשתמש על ביטול העסקה או חלקה והוא יזוכה ככל שחויב. הודעה כאמור תימסר למשתמש באמצעות דואר אלקטרוני, בהודעה טלפונית או במסרון לנייד, על-פי בחירת החברה. במקרה זה, לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה.

        5.7.   החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות המוצרים בכל עסקה או לקבוע כמות מינימלית/מקסימלית להזמנה של מוצר מסוים, גובה מינימלי/מקסימלי לעסקה או משקל מוצרים מינימלי/מקסימלי או להגביל ולקבוע מאפיינים מסוימים למוצרים ו/או להזמנה, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

        5.8.   החברה אינה אחראית לאי השלמת עסקה באתר הנובע מהזנה או מסירה של פרטים שגויים על-ידי המשתמש, מכל סיבה שהיא. על המשתמש להקפיד על מסירה מדויקת של הפרטים ולבדוק היטב את פרטי ההזמנה טרם אישורה באתר.   

        5.9.   יובהר, כי מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות כדי עבירה פלילית. נגד מסירת פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לחברה עקב שיבוש מהלך העסקה.

  1. 6.      ביטול עסקה על-ידי המשתמש

        6.1.   משתמש אשר ביצע עסקה באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות אשר הותקנו על-פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת ("חוק הגנת הצרכן"), ובהתאם להוראות התקנון, כפי שיפורט להלן.

        6.2.   זכות ביטול עסקה לא חלה לגבי מוצרי מזון וטובין פסידים. כלומר, לא ניתן לבטל עסקה של רכישת מוצרי מזון וטובין פסידים, לאחר ביצוע ההזמנה.

        6.3.   לגבי מוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים- משתמש המעוניין לבטל עסקה, רשאי לעשות כן על-ידי מתן הודעה בכתב לחברה בדואר אלקטרוני: d.hapardesan@gmail.com ‏או באמצעות "צור קשר" באתר, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום שקיבל המשתמש את המוצר.   

        6.4.   על המשתמש מוטלת החובה לוודא את קבלת ההודעה על ביטול עסקה בחברה. כמן כן, יש לציין בהודעה על ביטול עסקה את פרטי ההזמנה ולצרף חשבונית.

        6.5.   בלי לגרוע מהאמור לעיל, תחת ביטול העסקה ובהסכמת החברה ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי וככל שההזמנה טרם סופקה למשתמש, יכול המשתמש להחליף את המוצר במוצר שווה ערך אחר (ככל שקיים כזה) או במוצר אחר (בזיכוי/בתוספת תשלום עבור ההפרש בין מחירי המוצרים), מתוך המוצרים המוצעים למכירה באתר. במקרה זה, על המשתמש להגיע בכוחות עצמו ועל חשבונו לחנות החברה בכתובת המופיעה באתר, בתיאום מראש ובמסגרת שעות פעילותה, על מנת לבצע את ההחלפה, הכל בהתאם להנחיות החברה ולמדיניותה.  

        6.6.   עם קבלת ההודעה על ביטול עסקה, תבטל החברה את החיוב (ככל שהמשתמש חויב) ואם זוכה חשבונה של החברה, יושב למשתמש סכום החיוב באופן בו בוצע התשלום, בניכוי דמי הביטול כאמור בסעיף 6.10 מטה, ובלבד שהמשתמש הציג חשבונית המעידה על עצם ביצוע העסקה עם החברה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום. השבת התמורה למשתמש תתבצע בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה וחשבונית כאמור או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שהמשתמש ביקש לבטל, בחנות החברה, לפי המאוחר מביניהם, הכל על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

        6.7.   ככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי של המשתמש כאמור, מכל סיבה שהיא, או שהתשלום בוצע במזומן או בשיק מזומן, תשיב החברה למשתמש את התמורה במזומן או בשיק מזומן. זיכוי עבור החזרת מוצר יעשה על-פי ערכו של המוצר ביום ביצוע העסקה. כמו כן, זיכוי על מוצר שנרכש במבצע, בהנחה, באמצעות קופון או בתווי קנייה יהיה בהתאם לערך העסקה שבוצעה בפועל. יובהר, כי הגם שבמקרה של ביטול עסקה תודיע החברה לחברת כרטיסי האשראי של המשתמש על ביטול העסקה בסמוך לקבלת ההודעה על ביטול עסקה או בסמוך למועד קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה בחנות החברה, לפי המאוחר מביניהם, הזיכוי מתבצע בפועל על-ידי חברת האשראי בלבד בהתאם למדיניותה ולפיכך החברה אינה אחראית על ביצוע הזיכוי בפועל או על מועדו. יובהר, כי  יתכן שהמשתמש יראה את הזיכוי בדף החשבון זמן מה לאחר מתן ההודעה על ביטול העסקה או במועד החיוב בחודש העוקב למתן ההודעה על ביטול העסקה/קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה בחנות החברה.

        6.8.   על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה שהמשתמש קיבל את המוצר כשהוא פגום או כאשר קיימת אי התאמה בין המוצר לבין פרטיו כפי שהוצגו באתר, רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך שלוש שעות ממועד קבלת המוצר כאשר מדובר במוצרי מזון או טובין פסידים ובלבד שתיעד את הפגם עם קבלת המוצר, ובתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, כאשר מדובר במוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים. ביטול עסקה יעשה על-ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר או בדואר אלקטרוני: d.hapardesan@gmail.com, הכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. במקרה שביטול מהטעמים הנ"ל יימצא מוצדק, יזוכה המשתמש במלוא סכום העסקה או בגובה המוצר הפגום (לפי העניין), באופן שבו בוצע התשלום או שהחברה תחליף את המוצר (ככל שזה קיים במלאי) ללא תשלום נוסף של המשתמש, הכל על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

        6.9.   בכל מקרה של ביטול עסקה, על המשתמש להשיב את המוצר לחנות החברה על חשבונו, באריזתו המקורית, שלם, תקין, ללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל מין וסוג שהוא ושלא נעשה בו כל שימוש. לא ניתן לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שניזוק או שנעשה בו שימוש. כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר שאריזתו נפתחה או הושחתה או מוצר שנשבר או התקלקל כתוצאה משימוש לא נכון, שימוש רשלני ו/או בזדון ו/או שלא על-פי הוראות השימוש, הוראות האחסנה, הוראות היצרן ו/ או הוראות החברה.

      6.10. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במקרה של ביטול עסקה על-ידי המשתמש שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין פרטיו כפי שהוצגו באתר, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר נשוא הביטול או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. כמו כן, ככל שהעסקה נעשתה בכרטיס אשראי וחברת האשראי או הגוף שעמו התקשרה החברה לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנה תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאית החברה לחייב את המשתמש גם בתשלום שנגבה ממנה.

      6.11. ביטול עסקה לפי סעיף 6 זה, יחול אך ורק על עסקה שסכומה עולה על 50 ₪, אלא אם יוחלט אחרת על-ידי החברה, על-פי שיקול דעתה הבלעדי.

      6.12. לא ניתן לבטל עסקה שלא בהתאם להוראות התקנון ולהוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות אשר הותקנו על-פיו.

  1. 7.      ביטול עסקה על-ידי החברה

        7.1.   החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקה שביצע משתמש ו/או להגביל או לבטל את זכותו של משתמש לבצע פעולות באתר, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:

7.1.1.        בכל מקרה אשר בו, מחמת "כוח עליון" ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם, נבצר מהחברה לנהל את האתר כתיקונו, לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה ו/או כל פעולה שבוצעה. בסעיף זה "כוח עליון" משמעו: תקלות חשמל, תקלות מחשב, תקלות במערכת הטלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, שריפה, שביתה, השבתה, סגר, חבלה כלשהי, מלחמה, מערכה, אירוע בטחוני ותקלות שמקורן במזג האוויר ובנזקי טבע. 

7.1.2.        במקרה שלאחר סיום ביצוע העסקה התגלה, כי המוצר אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את העסקה או חלקה או להציע מוצר חלופי שווה ערך (ככל שקיים כזה) או מוצר אחר.

7.1.3.        במקרה שלא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיו המלאים של המשתמש ו/או במקרה שהמשתמש לא השלים את הזמנתו באתר מכל סיבה שהיא, לרבות עקב אי הזנת פרטים או אמצעי תשלום ו/או במקרה שהמשתמש מסר בעת ביצוע העסקה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.

7.1.4.        במקרה שיתברר לחברה, כי המשתמש פעל באופן בלתי חוקי ו/או שעסקה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או צד שלישי כלשהו ובכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון ו/או בניגוד להוראות הדין.

7.1.5.        במקרה שהמשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד שלישי אחר כלשהו.

7.1.6.        במקרה שהחברה סבורה, כי בכוונת המשתמש למכור את המוצרים שנרכשו על-ידו באתר לצד שלישי. המשתמש מאשר ומתחייב, כי לא ימכור מוצרים שרכש באתר לצד שלישי כלשהו.

7.1.7.        במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה יעכבו ו/או ימנעו את מכירת המוצרים, כולם או חלקם, בכל אופן שהוא ו/או ישפיעו על מועדי אספקת המוצרים למשתמש ו/או יפגעו במערכות המחשב ו/או התקשורת ובמערכת הנתונים של האתר ו/או אם יחולו בין מועד ביצוע העסקה למועד האספקה המשוער שינויים בשיעורי המס ו/או ההיטלים החלים על המוצרים נשוא העסקה.

7.1.8.        במקרה שהכתובת שמסר המשתמש בעת ביצוע העסקה נמצאת מחוץ לאזור פעילות החברה ו/או מוגבלת לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אחרת.

7.1.9.        במידה שתחול או תתגלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונתו או בכל דבר אחר הנוגע למוצר ולמאפייניו או בקבלת פרטים מן המשתמש.

7.1.10.    במידה שיתברר לחברה, כי אין ביכולתה, במסגרת אמצעיה הרגילים, לספק את המוצרים למשתמש או להבטיח אספקה למשתמש בכתובתו כפי שנמסרה במועד ביצוע העסקה.

7.1.11.    במקרה שמשתמש ביצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי שאינו בתוקף ו/או שהוגבל לשימוש ו/או חסום לשימוש ו/או אינו מוחזק בידיו.

        7.2.   בוטלה עסקה על-ידי החברה, מכל סיבה שהיא, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא באחריות בגין כל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, לרבות, אך לא רק, נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

        7.3.   בוטלה העסקה כאמור לעיל, תיידע החברה את המשתמש ותשיב לו את מלוא התמורה ששילם (ככל ששילם) באופן שבו בוצע התשלום ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי, והמשתמש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה ולא תהיה לו כל טענה, דרישה ו/או תביעה נגד החברה. 

  1. 8.      אחריות

        8.1.   השימוש באתר נעשה באחריותו המלאה של המשתמש ולא תהיה למשתמש באתר כל דרישה, טענה ו/או תביעה כלפי החברה בקשר עם האתר, המוצרים המוצעים בו, השירותים הניתנים במסגרתו ו/או תכניו.

        8.2.   כל המוצרים הנמכרים באתר נבדקו בקפדנות לפני יציאתם מהיצרן/חקלאי או מהחברה ומסופקים באריזותיהם המקוריות (ככל שהגיעו כך לחברה) או באריזות ייעודיות של החברה, ונהנים מהאחריות ומהשירות המקובלים, הכל בהתאם לפרטי האחריות המופיעים באתר ו/או על גבי המוצר ובתקנון וכן להוראות הדין-

8.2.1.        לגבי פירות וירקות- החברה מספקת אחריות למוצרים, לאיכותם ולטיבם, ובמקרה של תקלה כלשהי במוצר מסוג זה, על המשתמש לפנות לחברה באמצעות "צור קשר" באתר או בדואר אלקטרוני: d.hapardesan@gmail.com, מיד עם קבלת המוצר אצל המשתמש. בכל פנייה בנושא אחריות, על המשתמש לציין את פרטי ההזמנה ולהציג את החשבונית, טופס רכישה, תעודת משלוח, תמונות ויתר המסמכים שצורפו למוצר או נשלחו למשתמש ו/או כל מסמך או תיעוד אחר שתדרוש החברה. ללא תיעוד בזמן אמת של הפגם או הקלקול במוצר, לא תינתן אחריות למוצר.

8.2.2.        לגבי מוצרים אחרים (דבש, מוצרים במארז וכיו"ב)- האחריות לאיכותם, לטיבם ולתקינותם של אלה מוטלת על היצרן או החקלאי בלבד בכפוף להוראות באתר, בתקנון ו/או על גבי המוצר ובמקרה של תקלה כלשהי במוצר, על הצרכן לפנות ישירות ליצרן או לחקלאי.

        8.3.   האחריות על מוצרי מזון או טובין פסידים כוללת פגם או קלקול שקיים במוצר עם קבלתו אצל המשתמש או שקיים או נגרם למוצר כל עוד הוא בתוקף על-פי תאריך התפוגה המוטבע עליו ("תקופת האחריות"), הכל תוך שימוש רגיל וסביר במוצר, שימוש אישי או ביתי בלבד ועל-פי ייעוד המוצר והוראות האחסנה והשימוש המקובלות או כפי שמופיעות באתר או על גבי המוצר.

        8.4.   האחריות על מוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים כוללת פגם או קלקול שקיים במוצר עם קבלתו אצל המשתמש או שנגרם למוצר במהלך תקופת האחריות (המשתנה ממוצר למוצר בהתאם למדיניות היצרן או החקלאי וכפי שמוגדרת לגבי כל מוצר באתר או על גבי המוצר), הכל תוך שימוש רגיל וסביר במוצר, שימוש אישי או ביתי בלבד ועל-פי ייעוד המוצר והוראות האחסנה והשימוש המקובלות או כפי שמופיעות האתר או על גבי המוצר.

        8.5.   האחריות על המוצרים לא תחול במקרים הבאים:

8.5.1.       המוצר הושחת, נשבר, נקרע, נשרף או התקלקל כתוצאה משימוש לא נכון או לא תקין במוצר, שימוש שלא על-פי ייעודו ו/או שלא על-פי הוראות השימוש, הוראות האחסנה, ההוראות באתר ו/או הוראות היצרן/החקלאי/החברה, שימוש רשלני ו/או בזדון.              

8.5.2.       הפגם או הקלקול במוצר נובע מאש, כימיקלים, נוזלים, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר;

8.5.3.       הפגם או הקלקול במוצר נובע ממים, רטיבות ו/או לחות;

8.5.4.        הפגם או הקלקול נגרם כתוצאה מהובלת המוצר על-ידי המשתמש או גורם כלשהו מלבד החברה ו/או מי מטעמה;

8.5.5.       הפגם או הקלקול נגרם כתוצאה מטיפול כלשהו שנעשה במוצר על-ידי המשתמש;

8.5.6.       נעשה ניסיון לבצע שינוי כלשהו במוצר;

8.5.7.      המוצר לא נמצא ברשות המשתמש ששמו מופיע על-גבי החשבונית ו/או קיים חוסר התאמה כלשהי בין הפרטים המופיעים בחשבונית לפרטי המשתמש שברשותו נמצא המוצר;

8.5.8.       המוצר לא אוחסן כראוי או לא אוחסן בהתאם להוראות האחסנה המקובלות;

8.5.9.       הפגם או הקלקול נובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.

        8.6.   לצורך מימוש האחריות, על המשתמש ליצור קשר עם החברה, למסור את פרטיו ואת פרטי ההזמנה ולוודא, כי קיימת אחריות על המוצר וזו עודנה תקפה. ככל שיימצא כי קיימת אחריות על המוצר וזו עודנה בתוקף, על המשתמש למסור את המוצר בכוחות עצמו ועל חשבונו בחנות החברה, בתיאום מראש ובמסגרת שעות פעילותה, בצירוף חשבונית ותיעוד כאמור לעיל, הכל אלא אם התקבלו מהחברה הנחיות אחרות. החברה תיבחן את המוצר והתיעוד ותחליט על-פי שיקול דעתה הבלעדי, האם הפגם או הקלקול עומד בתנאי האחריות.

        8.7.   במידה שימצא, כי המוצר עומד בתנאי האחריות, החברה תדאג להחלפת המוצר במוצר חדש (זהה או שווה ערך ומסוג ואיכות דומים) ובלבד שהמוצר נמצא במלאי או שיינתן זיכוי כספי בגובה שווי המוצר, הכל בהתאם לסוג המוצר ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. ככל שהחברה החליטה, כי יש להחליף את המוצר בחדש והמוצר חסר במלאי, יוכל המשתמש לבחור במוצר חלופי שווה ערך (ככל שקיים כזה) או במוצר אחר (בזיכוי/תשלום עבור ההפרש בין מחירי המוצרים) או להמתין לחידוש המלאי. המשתמש מסכים, כי הבעלות על מוצר שהוחלף תעבור לחברה וזה יהפוך באופן אוטומטי לרכושה.

        8.8.   במידה שימצא, כי האחריות על המוצר איננה בתוקף או שאיננה חלה מהסיבות שצוינו לעיל או שהמוצר אינו עומד בתנאי האחריות מכל סיבה שהיא והמשתמש יבקש, כי החברה תחליפו במוצר בחדש והחברה תיאות לעשות כן, על המשתמש לשאת בעלות המוצר החדש, על-פי מחירו במועד ההחלפה וכן בעלות משלוח המוצר החדש (ככל שנדרש), הכל על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

        8.9.   החברה לא תהיה אחראית על אופן השימוש במוצר על-ידי המשתמש ותוצאותיו והמשתמש יהיה אחראי באופן בלעדי לאופן השימוש במוצר שרכש באתר. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש לא נכון במוצר ו/או שלא על-פי ייעודו ו/או שלא על-פי הוראות השימוש, הוראות האחסנה, ההוראות באתר ו/או הוראות היצרן/החקלאי/החברה, תהיה עילת התביעה אשר תהיה. בכל מקרה, תוגבל אחריותה של החברה בקשר למוצר כלשהו, לתמורה ששילם עבורו המשתמש בפועל.

      8.10. החברה אינה מתחייבת, כי תכני האתר יהיו מלאים, נכונים, מדויקים או יהלמו את ציפיות ו/או דרישות המשתמש. השימוש באתר, המוצרים והשירותים המוצעים בו ניתנים כמות שהם. לא תהיה למשתמש באתר כל דרישה, טענה ו/או תביעה כלפי החברה בגין תכונות המוצר, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו ועל המשתמש לבצע בעצמו את כל הערכותיו ובדיקותיו לגבי המוצר טרם רכישתו.

      8.11. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין תכני האתר ו/או שימוש בהם ו/או הסתמכות עליהם, ועל המשתמש לאמת את דיוקו ואמיתותו של כל מידע המתפרסם באתר טרם עשיית כל שימוש בו. מובהר, כי תכני האתר והמוצרים המוצעים בו למכירה אינם משום תחליף לייעוץ ו/או לטיפול מקצועי במקום בו הם נדרשים.  

      8.12. החברה לא תהיה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית (link). כמו כן, החברה אינה מתחייבת, כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.

      8.13. החברה לא תהיה אחראית לפעילות בלתי חוקית אשר תתבצע באתר על-ידי צד שלישי, שאינו בשליטתה ולתוצאותיה.

      8.14. החברה עושה מאמצים רבים כדי לשמור על תקינות האתר ופעילותו. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת לשמור על זמינות האתר, תכניו ושירותיו. יובהר, כי האתר, תכניו ושירותיו אינם חסינים מפני גישה בלתי-מורשית והחברה אינה מתחייבת, כי השימוש באתר לא יופרע ויינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה ו/או בקווי התקשורת. החברה לא תישא, במישרין או בעקיפין, באחריות כלשהי לכל מקרה שבו לא התאפשר שימוש באתר מהסיבות הנ"ל או מכל סיבה אחרת, למקרה בו עסקה לא התקבלה ו/או לא הושלמה, מכל סיבה שהיא, ו/או לכל בעיה טכנית או אחרת המונעת שימוש באתר וביצוע עסקה.

      8.15. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר ו/או ביצוע עסקה בו, שלא על-פי תקנון זה ו/או בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת המוצר, תהיה עילת התביעה אשר תהיה, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. בנוסף, החברה אינה אחראית על פעילותו התקינה של האתר ועל אבטחת המידע באתר, אף-על-פי שתפעל לשם כך ולמשתמש לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה הנובעת מכך. בכל מקרה, תוגבל אחריותה של החברה בקשר לאיחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר שנרכש באתר לנזקים ישירים בלבד, ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של החברה ו/או מי מטעמה, ובהיקף שלא יעלה על מחיר אותו מוצר.

      8.16. המשתמש באתר מתחייב לשפות את החברה, בעלי המניות שלה, עובדיה, מנהליה ו/או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, במישרין ו/או בעקיפין, עקב הפרת תקנון זה ובכלל זה, פגיעה במוניטין, פגיעה מסחרית או כלכלית, שכ"ט עו"ד והוצאות משפט. בנוסף, יפצה ו/או ישפה המשתמש את החברה, בעלי המניות שלה, עובדיה, מנהליה ו/או מי מטעמם בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תקנון זה ו/או מכל מעשה ו/או מחדל של המשתמש ו/או מכל חיוב בו תחויב החברה ו/או מי מטעמה אשר על-פי תנאי התקנון או הדין אין לחברה אחריות לגביו או שתועלה נגדם על-ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש פסול ו/או בלתי חוקי על- ידי המשתמש באתר ו/או בתוכנו, לרבות הפרת תנאי תקנון זה.

  1. 9.        אספקת המוצרים

        9.1.   החברה תספק כל מוצר הנרכש על-ידי משתמש באתר לכתובת בישראל (כפי שהוקלדה על-ידו בעת ביצוע העסקה, כמען למשלוח הזמנה), למחרת יום ביצוע ההזמנה, אלא אם המשתמש בחר במועד אספקה אחר. בערבי שבתות וחגים ו/או ימים מיוחדים יתכנו זמני אספקה של יומיים מיום ביצוע ההזמנה.

        9.2.   המועד שלעיל נספר החל ממועד ביצוע ההזמנה וקבלת אישור על ביצוע העסקה מחברת האשראי, הכל אלא אם צוין אחרת ובהתאם למאפייני ההזמנה והמוצרים, דרך ומועד האספקה שבחר המשתמש ולמדיניות המשלוחים של החברה ו/או חברת המשלוחים. דמי המשלוח יתווספו להזמנה עם סיומה בהתאם לדרך האספקה שנבחרה. לא ניתן יהיה לשנות את דרך האספקה לאחר ביצוע ההזמנה.  

        9.3.   המוצרים יסופקו למשתמש על-ידי החברה ו/או חברת משלוחים כאשר תקנון החברה והתקנון של חברת המשלוחים יחולו על כל אספקה, הובלה או משלוח של מוצר ויחייב את המשתמש. החברה אינה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת המשלוחים בקשר עם אספקת המוצר, ההובלה ו/או המשלוח.

        9.4.   האספקה למשתמש בכתובת שמסר בעת ביצוע העסקה תהיה מוגבלת לישובים ולאזורי המשלוחים של החברה כפי שמופיעים באתר ומתעדכנים מעת לעת ולמדינת ישראל בלבד. החברה רשאית להודיע למשתמש, כי אין באפשרותה לספק הזמנה לאזור מסוים, מכל סיבה שהיא, ובמקרה זה, יהיה על המשתמש לאסוף את המוצר באופן עצמאי מחנות החברה, בתיאום מראש ובמסגרת שעות פעילותה או יהיה רשאי לבטל את העסקה, זאת אלא אם החליטה החברה, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את ההעסקה ולא תהיה למשתמש כל טענה, דרישה או תביעה כנגד החברה.

        9.5.   המשתמש רשאי לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה. משתמש שבחר באפשרות זו יגיע בכוחות עצמו לחנות החברה, בתיאום מראש ובמסגרת שעות פעילותה, ויישא לבדו בכל העלויות הכרוכות בקשר עם הגעתו לצורך איסוף הזמנתו. במקרה של איסוף עצמי האחריות על המוצר תחול על המשתמש החל ממועד קבלת המוצר לחזקתו.

        9.6.   דמי המשלוח יתווספו להזמנה עם סיומה בהתאם למוצרים הכלולים בה ולמאפייניהם ובהתאם לדרך האספקה שנבחרה. בנוסף, יתכן חיוב שונה מחיובי משלוחים רגילים במקרה של פריטים רבים או כבדים או במשלוחים לישובים מרוחקים, אשר יחויבו בתוספת תשלום בהתאם לדרישת החברה ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי. לעתים חלק מההזמנות ו/או המוצרים יהיו זכאים למשלוח חינם, על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה רשאית לשנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת את המוצרים הזכאים למשלוח חינם ו/או את הקריטריונים המזכים במשלוח חינם. ככל שלא צוין אחרת, הזמנה בסכום של 350 ₪ ומעלה זכאית למשלוח חינם.

        9.7.   נציג החברה או חברת המשלוחים יצור קשר עם המשתמש על מנת לתאם עימו מועד וטווח שעות לאספקה. במקרה שהמשתמש ו/או מי מטעמו לא יהיה נוכח בביתו (בכתובת כפי שהוקלדה על-ידו בעת ביצוע העסקה כמען למשלוח ההזמנה), במועד האספקה ובטווח השעות שתואם עימו, יתואם מועד אספקה נוסף. כמו כן, החברה או חברת המשלוחים תהיה רשאית להשאיר את המשלוח ליד פתח ביתו של המשתמש, ככל שהדבר ניתן לגבי המוצרים הכלולים באותו משלוח וככל שניתן מבחינה מעשית להגיע לדלת הבית או למקום בטוח אחר, והדבר ייחשב כאילו המשלוח נמסר לידיו. ככל שלא ניתן להשאיר את המשלוח ליד פתח ביתו של המשתמש או במקום בטוח אחר, מכל סיבה שהיא או כאשר לא ניתן היה ליצור קשר עם המשתמש, יתבצע ניסיון אספקה נוסף או שתבטל החברה את העסקה ותזכה את המשתמש בסכום שחויב בניכוי עלות המשלוח, הכל על-פי שיקול דעתן הבלעדי של החברה ו/או חברת המשלוחים ובהתאם למדיניותן. בכל המקרים הנ"ל, לא תהיה למשתמש כל טענה, דרישה או תביעה כנגד החברה או חברת המשלוחים.

        9.8.   מובהר, כי החברה אינה מתחייבת לזמני האספקה המפורטים בתקנון, כאשר המוצרים (כולם או חלקם) חסרים במלאי. או אז תמסור החברה הודעה על כך למשתמש ותאפשר לו לבחור בין המתנה לקבלת המוצר עם חידוש המלאי, מוצר חלופי שווה ערך (ככל שקיים), רכישת מוצר אחר מתוך המוצרים המוצעים למכירה באתר (עם התאמת ההפרש בין מחירי המוצר החסר והמוצר האחר) או ביטול העסקה. החברה לא תהיה אחראית לכל כשל או עיכוב באספקת המוצרים למשתמש ו/או לאי אספקתם, שייגרם בשל פרטים שגויים, לא מדויקים ו/או בלתי מלאים, שמסר או הקליד המשתמש.

        9.9.   החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לעמוד בזמני האספקה המפורטים בתקנון ואף להקדימם יחד עם זאת, מובהר, כי זמני האספקה המפורטים בתקנון הינם זמנים משוערים וכי ייתכנו שינויים ועיכובים באספקת המוצרים בשל גורמים שאינם תלויים בחברה אלא בצד שלישי כגון חברת המשלוחים. המשתמש מאשר, כי ידוע לו שאפשר שאספקת המוצרים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר מן הזמן המשוער והחברה לא תישא באחריות בגין עיכובים באספקה ולא תהיה למשתמש כל טענה, דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה ו/או נגד מפעילי האתר ו/או מי מטעמם בקשר עם עיכובים אלה.

      9.10. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון כהגדרתו בסעיף 7.1.1 לעיל ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה לרבות מלחמה, מערכה, פעולות איבה, מצבי חרום, נזקי טבע, שביתות, השבתות, סגר וכיו"ב. בנסיבות אלה של איחור או עיכוב באספקה תיידע החברה את המשתמש מיד עם היוודע הדבר ותאפשר לו לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.

      9.11. החברה תספק רק מוצר אשר שולמה עבורו התמורה במלואה.

      9.12. החברה אינה מחויבת לספק את המוצרים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. באזורים אלה, החברה תהיה רשאי לספק את המוצרים למשתמש במקום סמוך מקובל אשר יתואם עמו מראש או לבטל את העסקה, על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

      9.13. מועד אספקת המוצרים הוא בימי עסקים בלבד וזמני האספקה כפי שמצוינים בסעיף 9.1 לעיל ו/או באתר כוללים רק את חישובם ונספרים החל מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המשתמש (ימים א' עד ש' בכל שבוע קלנדרי, לא כולל ערבי חג, ימי חג וימי שבתון). החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המשתמש, זאת בכפוף למדיניות המשלוחים של החברה ו/או חברת המשלוחים.

      9.14. בעת אספקת ההזמנה, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצעה העסקה ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה ו/או חתימתו על גבי שובר או תעודת משלוח ו/או הצגת אישור הזמנה או חשבונית ו/או לדרוש כל אמצעי זיהוי אחר, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, כתנאי למסירה המוצר לידי המשתמש.  

      9.15. החברה רשאית לעדכן את דמי המשלוח בכל עת וללא הודעה מוקדמת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר התקף בכל עסקה הינו המחיר המופיע באתר במועד השלמתה.

  1. 10.  קניין רוחני

      10.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות, העיצובים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה הבלעדי של החברה. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו, תכניו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים, מפרטיהם, עיצובם, אריזתם, תמונותיהם וכיו"ב), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו וכן כל מידע אחר המתפרסם או מוצג על-ידי החברה ו/או מי מטעמה.

      10.2. אין להעתיק, לשכפל, לשנות, לפרסם, לשווק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשדר, להעביר לציבור או להעמיד לרשותו, לעבד, ליצור או לעבד יצירות נגזרות, למכור או להשכיר את הקניין הרוחני ו/או לתרגם מידע כלשהו מהאתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, מפרטים, טקסטים, עיצובים, אריזות וכיו"ב), כולו או חלקו, בין על-ידי המשתמש ובין באמצעות ו/או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי, בין אם אלקטרוניים, ממוחשבים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש של החברה ובכפוף לתנאי ההסכמה, ככל שתינתן.

      10.3. אין לעשות כל שימוש בנתונים המופיעים באתר, בבסיס הנתונים שלו, ברשימות המוצרים, במפרטים, בעיצובים, בתמונות, בטקסטים המופיעים בו ו/או בפרטים אחרים המתפרסמים בו ולהציגם במקום אחר, בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב. בכלל זה, נאסר לאסוף נתונים מהאתר באמצעות תוכנות ייעודיות ואין להפעיל ו/או לאפשר הפעלתו של כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכיו"ב, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכני האתר (כולם או חלקם). בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו את תכני האתר (כולם או חלקם) ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית כלשהי.

      10.4. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד.

      10.5. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. בתוך כך, אין להציג את האתר, תכניו ו/או המוצרים הנמכרים בו בכל דרך שהיא, ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצוב האתר, תוכן האתר ו/או המוצרים הנמכרים בו ו/או מחסירים מהם דבר מה (לרבות פרסומות ותכנים מסחריים).

      10.6. סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לאו), השם "מסיק זית", "הפרדסן", "HAPARDESAN" (בכל צורותיו והטיותיו), שם החברה, שם המותג, שם האתר, שמות מתחם (Domain Name), סימני לוגו (logo), אייקונים (icons), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, פרסומות של החברה וכן עריכתם והצגתם של אלה, הם כולם רכושה של החברה ובבעלותה הבלעדית של החברה ו/או מי מטעמה ואין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או לעשות בהם כל שימוש בלא הסכמתה של החברה מראש ובכתב.

      10.7. ככל שהחברה עושה שימוש באתר בסימני מסחר ומידע (לרבות תמונות, מפרטים, טקסטים, עיצובים, שרטוטים וכיו"ב) שנמסרו לה לפרסום על-ידי חברות אחרות או שהשימוש בהם אושר על-ידן, סימני המסחר ומידע אלו הינם רכושם של אותן חברות ואין להשתמש בהם בלא הסכמתן.

  1. 11.  סודיות אבטחה ופרטיות

      11.1. החברה מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר וקיימת מדיניות ברורה ביחס להגנת הפרטיות באתר, כפי שתפורט בהמשך, והחברה מתחייבת כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו. מטרת מדיניות הפרטיות היא להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתר, וכיצד משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר או הנאסף על-ידה בעת השימוש באתר. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מדיניות פרטיות זו בכל עת.

      11.2. בעת שימוש באתר וגלישה בו נאסף מידע על המשתמש. מידע זה יישמר במערכות המחשב של החברה. חלק מהמידע מזהה את המשתמש באופן אישי, כלומר בשמו ובכתובתו, פעולות שביצע באתר, מוצרים שרכש, פרטי עסקאות שביצע, אמצעי התשלום ששימשו אותו (לא פרטי כרטיס האשראי) וכיו"ב. זהו המידע שהמשתמש מוסר ביודעין, בעת שביצע הזמנה באתר. חלק מהמידע אינו מזהה את המשתמש אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיו. זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שנקראו באתר, הדפים שבהם צפה המשתמש, ההצעות, המוצרים, השירותים והתכנים שעניינו אותו, זמן שהיית המשתמש באתר, כתובת האינטרנט (IP) שממנה פנה לאתר ועוד. החברה רשאית לשמור מידע זה ולהשתמש בו לצרכיה, בכפוף למדיניות הפרטיות ובכפוף להוראות החוק, לרבות אך לא רק, חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, בין היתר, לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי, שיפור האתר ויצירת קשר עם המשתמש במידת הצורך. המשתמש מודע לכך ומסכים בעצם שימושו באתר, כי החברה תשמור מידע ותעשה בו שימוש כאמור.

      11.3. ככל שנדרשים פרטים אישיים בעת הרשמה לאתר, בעת ביצוע רכישה באתר, בעת הרשמה למועדון הלקוחות של החברה או בעת הרשמה לרשימת הדיוור של החברה, החברה תבקש מהמשתמש רק את המידע הנחוץ במישרין לביצוע אותה פעולה. המשתמש אינו מחויב למסור את פרטיו האישיים, מסירת פרטים כאמור תעשה על-פי שיקול דעתו והחלטתו הבלעדית במידה ויבקש לעשות שימוש באתר, להירשם לאתר, להוסיף מוצרים לעגלת הקניות, לבצע בו רכישה, להירשם למועדון הלקוחות ו/או להירשם לרשימת הדיוור. ללא מסירת הפרטים לא יוכל המשתמש לבצע פעולות אלה.

      11.4. השימוש במידע שנאסף, ייעשה רק על-פי מדיניות הפרטיות ו/או על-פי הוראות כל דין, וזאת על מנת-

11.4.1.    לאפשר להשתמש בשירותים שונים באתר;

11.4.2.    לתפעל את האתר ולאפשר ביצוע עסקאות בו;

11.4.3.    לצורך שמירת קשר עם המשתמש ושיפור התקשרות עימו;

11.4.4.    לשפר ולהעשיר את השירותים, התכנים והמוצרים המוצעים באתר;

11.4.5.    לשנות או לבטל שירותים, תכנים ומוצרים קיימים;

11.4.6.    לצורך רכישת מוצרים באתר, לרבות פרסום מידע ותכנים לגביהם;

11.4.7.    כדי להתאים את המודעות שיוצגו בעת הביקור באתר לתחומי העניין של המשתמש.

      11.5. החברה מעוניינת לשלוח אל המשתמש מעת לעת בדואר אלקטרוני ו/או באמצעות מסרונים ו/או בשיחות טלפון מידע בדבר מוצריה ושירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי. מידע כזה ישלח אל המשתמש בכפוף לקבלת הסכמתו לכך באמצעות אישורו של התקנון בעת ביצוע הזמנה והרשמתו לרשימת הדיוור של החברה באתר, בהתאם לדרישות החוק. בכל עת ביכולתו של המשתמש לבטל את הסכמתו ו/או הרשמתו לרשימת הדיוור ולחדול מקבלת המידע, באמצעות מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר או בדואר אלקטרוני: d.hapardesan@gmail.com.

      11.6. החברה לא תמסור את פרטיו האישיים של המשתמש לצדדים שלישיים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתר. מידע סטטיסטי שיועבר לא יתייחס אל המשתמש אישית ולא יאפשר את זיהויו.     

      11.7. בלי לגרוע מהאמור בסעיף 11.6 לעיל, החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיו האישיים של המשתמש והמידע שנאסף על פעילותו באתר אלא במקרים המפורטים להלן:

11.7.1.    העברת הפרטים לחברת האשראי ו/או לחברת סליקת האשראי לשם חיוב המשתמש וקבלת אישור לביצוע העסקה;

11.7.2.    העברת הפרטים לגורם המספק את המוצרים למשתמש לצורך ביצוע האספקה;

11.7.3.    אם המשתמש ירכוש מוצרים מצדדים שלישיים המציעים אותם למכירה באמצעות האתר, יועבר לצדדים שלישיים אלה המידע הדרוש להם לשם השלמת העסקה;

11.7.4.    לצורך מימוש אחריות ושירות על המוצרים;

11.7.5.    במקרה של מחלוקת משפטית בין המשתמש לבין החברה שתחייב חשיפת פרטיו;

11.7.6.    אם המשתמש יבצע באתר פעולות בניגוד לדין;

11.7.7.    אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטיו של המשתמש או המידע אודותיו לצד שלישי;

11.7.8.    אם החברה תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילותה ו/או פעילות האתר לצד שלישי וכן במקרה שתתמזג עם צד שלישי או תמזג את פעילותה ו/או פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שצד שלישי זה יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.

      11.8. האתר משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה על מנת לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיו האישיות של המשתמש ולצורכי אבטחת מידע. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם המשתמש אינו יודע כיצד לעשות זאת, עליו לבדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו הוא משתמש.

      11.9. החברה רשאית להתיר לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתר או לפרסם בו. במקרה זה, המודעות שבהן המשתמש צופה בעת הביקור באתר מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה מציבות Cookies במחשבו של המשתמש. ה- Cookies כאמור, מאפשרים להן לאסוף מידע על האתרים שבהם צפה המשתמש בפרסומות שהציבו ועל אילו פרסומות הקיש. השימוש שחברות אלה עושות ב- Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה, והחברה אינה אחראית על שימוש באתרים אלה.

    11.10.   החברה ו/או מי מטעמה מיישמים באתר מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע ונוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים ביטחון מוחלט. לכן, החברה אינה מתחייבת ששירותיה ושרתיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם, ואין היא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ככל שגישה בלתי-מורשית תתרחש.  

    11.11.   האתר הינו אתר מאובטח, כל הנתונים אשר יוזנו למערכת על-ידי המשתמש בעת הגלישה באתר ו/או ביצוע עסקה באתר, יישארו חסויים ומאובטחים. על מנת להגן על סודיות המידע, פועלת החברה באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר. החברה אינה עושה כל שימוש בפרטי אמצעי התשלום שהזין המשתמש באתר, אלא לביצוע התשלום, ואינה מעבירה אותם לכל צד שלישי שהוא, זולת לצורך ביצוע העסקה על-ידי המשתמש. יודגש, כי פרטי כרטיס האשראי של המשתמש באמצעותו ביצע פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות החברה מאחר שהחברה נעזרת בחברה חיצונית לצורך סליקת כרטיסי האשראי. מובהר, כי מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת כאמור מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בהם בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל דרישה, טענה ו/או תביעה כלפי החברה. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, כהגדרתו בסעיף 7.1.1 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגיעה מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. 

  1. 12.  תנאים נוספים

      12.1. החברה מנהלת רישום ממוחשב של כל הפעולות המבוצעות באתר. רישום זה בדבר הפעולות המבוצעות באתר, יהוו ראיה לכאורה לאמור בו ולנכונות הפעולות.

      12.2. כל הודעה למשתמש תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה על-ידו במהלך ביצוע העסקה. הודעה כאמור שנשלחה בדואר אלקטרוני, תיחשב כאילו הגיעה ליעדה בתוך יום עסקים אחד מיום שנשלחה.

      12.3. החברה רשאית לפסול ו/או להימנע מלפרסם באתר, בעמוד החברה בפייסבוק ו/או בכל מדיה חברתית אחרת כל תגובה, משוב, רשומה, תיוג, שיתוף, תמונה, אמרה ו/או תוכן כלשהו ("תוכן"), אשר עשוי לפגוע בשמה של החברה ו/או ברגשות הציבור ו/או הינו בעל אופי בוטה או פוגעני ו/או שעשוי לגרום להפרת זכויות קניין כלשהן ו/או שנוגד הוראות כל דין ו/או מכל טעם אחר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמלא של החברה. המשתמש באתר מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לחברה את זכות השימוש המלאה והבלעדית בתוכן ומאשר ומתחייב, כי החברה תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונתו במסגרת כל פרסום ו/או הצגת התוכן באתר, בעמוד החברה בפייסבוק ו/או בכל מדיה חברתית אחרת בכל עת וללא כל תמורה שהיא. זכות זו של החברה תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, המשתמש מאשר, כי הוא מודע לכך שמרגע פרסום התוכן ו/או העלאת תכנים מכל סוג שהוא לאתר, לעמוד החברה בפייסבוק ו/או למדיה חברתית אחרת, תהיינה פעולותיו אלה חשופות לציבור, על כל המשתמע מכך, והמשתמש מאשר, כי היה מודע לכך בהחלטתו לעשות שימוש בשירותים אלה. המשתמש מאשר, כי לחברה מוניטין בתחום פעילותה וכי עליו להימנע מכל פגיעה במוניטין של החברה ובכלל זה להימנע מכל פעילות אשר עלולה לפגוע בשמה הטוב של החברה בעיני הציבור. בהקשר זה, מתחייב המשתמש, כי לא יפעל בדרך כלשהי שיש בה כדי לפגוע במוניטין של החברה כאמור.

      12.4. בלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הרי שהמשתמש באתר מתחייב שלא לפרסם ו/או להעלות לאתר ו/או לעמוד הפייסבוק של החברה ו/או למדיה חברתית אחרת ו/או להציג באמצעות אלה כל מידע, תגובה, משוב, רשומה, תיוג, שיתוף, תמונה, אמרה ו/או תכנים כלשהם העולים כדי לשון הרע, הסתה ו/או תרמית ו/או בלתי מדויקים, פוגעניים, שקריים, מסולפים, בלתי צנועים ו/או פוגעים בקדשי דת, בעלי אופי מיני, מאיימים, גזעניים ו/או בלתי חוקיים, מזיקים ו/או שיש בהם משום פרסומת שאינה של החברה ו/או הנוגעים לקטינים ו/או שיש בהם להביא לזיהויים של קטינים ו/או ליצירת קשר עם קטינים ו/או כל מידע אחר אשר יש בו להפר או לפגוע בזכויות החברה ו/או צד שלישי כלשהו (לרבות, אך לא רק, זכויות קניין רוחני או זכות לפרטיות). המשתמש יישא באופן בלעדי באחריות לכל הפרה של האמור לעיל על-ידו.

      12.5. מובהר, כי אישור תנאי התקנון על-ידי המשתמש והרשמתו לרשימת הדיוור של החברה אשר בוחר למלא פרטים כגון: דואר אלקטרוני, מס' נייד וכיו"ב, מהווה הסכמה של המשתמש להיכלל ברשימת התפוצה של החברה ולקבל הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו ללקוחות החברה ו/או לכלל הציבור, בין היתר, באמצעות שליחת הודעות לדואר האלקטרוני של המשתמש ו/או מסרונים שיישלחו ישירות למכשירו הנייד.  

      12.6. החברה רשאית לפרסם מעת לעת מבצעים והצעות מיוחדות באתר ללקוחותיה ו/או לכלל הציבור והיא רשאית לשנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת את תנאי ההצעות או המבצעים הנ"ל ו/או להפסיקם. יצוין, כי לחברה קיים מועדון לקוחות אשר ההצטרפות אליו מתבצעת באתר וכרוכה בתשלום ואשר חבריו נהנים ממבצעים מיוחדים משתנים ברכישה בחנות החברה ו/או באתר. החברה רשאית לשנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת את תנאי החברות במועדון הלקוחות, תנאי המבצעים וההצעות לחברי המועדון או כל פרט אחר בקשר למועדון הלקוחות.

      12.7. תנאי תקנון זה אינם יוצרים ולא יפורשו כיוצרים כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן, מפיץ או שלוח בין החברה לבין המשתמש.

      12.8. אם תנאי מתנאי התקנון ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה שהיא, תנאי זה ימחק מהתקנון ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי התקנון הנותרים. במקרה זה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.

      12.9. תנאי התקנון מהווים את ההסכם המלא בין החברה לבין המשתמש בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ולביצוע פעולות בו ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לאתר ולתוכנו.

  1. 13.  שירות לקוחות/יצירת קשר

לפרטים ולבירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות "צור קשר" באתר, בטל': 050-7444414 או בדואר אלקטרוני: d.hapardesan@gmail.com. שעות פעילות שירות הלקוחות: בימים ש' - ה' בין השעות 09:00 - 21:00 ובימי ו' בין השעות 07:00 - 15:00. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה או הבהרה הנוגעת לאתר, לביצוע עסקה, להזמנות, מוצרים, מאפיינים, הוראות אחסנה, אספקה, אחריות, שירות וכל נושא אחר. שירות הלקוחות ישמח לעמוד לשירות המשתמש בכל שאלה ובכל נושא על מנת להנעים את חווית השימוש באתר וביצוע רכישה בו ולהפכה לפשוטה, יעילה ומהירה.  

  1. 14.  התיישנות

מבלי לגרוע מהאמור בתקנון זה, המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה, טענה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או צדדים שלישיים הקשורים לאתר על-ידי המשתמש ו/או למוצרים המופיעים באתר, תוגבל לתקופה של 6 חודשים וכלל הצדדים רואים בכך תקופת התיישנות מוסכמת כמשמעותה בסעיף 19 לחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.

  1. 15.  דין ושיפוט

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר. הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש באתר ו/או מביצוע עסקה ו/או כל פעולה בו, תהיה לבית המשפט ברחובות או רמלה ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.

 

עודכן ביום: 06.12.2020

טל"ח

דלג לתוכן מרכזי